12 Temmuz 2011 Salı

Senfoni - Çalkarası ve sahilde gün batımı...


Bugünü sevemedim... Yavru kediler kıhladi... sabah evde bi gerginlik... yarımyamalak sevgilin yüz vermez... dostun dediğin adam cevap atmaz... son işin hala vaktini alıyodur, usandirir...


Çıkarmisin sen de sahile, belki şarap içmeye, kafanı toparlamak için?


Ben çıktım, ama şimdi bira içiyorum, şaraptayken arkadaş geldi, yazamadim... Oh Land - Wolf & I 'ın milyonuncu calisi kulağımda...

Yalak  ya da yarımyamalak "sevgili"n hala yalaklik ederken... Daha güzeli yok, tek başınalıktan başka...

Dostun? Artık değil... "Famous blue raincoat"a dönmüş olay... dost der misin hala, vurucu tim'den tanıdığına? Hayır, silme vakti geldi...

Ama :D ?!? Haha!!! Hayat niye güzel hala? Son yazılardaki gibi?!?

Belki esen püfür rüzgârdan, belki Efes'in eXtra'sından... belki de dünyadaki diğer milyarlarca insanından... Sanırım sonuncu... Çünkü inanıyorum bulacağıma o, bir-iki tanesini... ;-)

Location : Caddebostan Mh., Irmak Okulları, 34728 Istanbul,

Hiç yorum yok: